سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

عملیات شهادت طلبانه یک مبارز فلسطینی در یکی از پایگاه های نظامی اشغالگران

جبالیا ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک جوان فلسطینی عضو گردان های شهدای الاقصی صبح امروز سه شنبه (13/2/2007) در جریان یک عملیات شهادت طلبانه در یکی از پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شرق شهرک جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

منابع محلی خبر دادند که در نخستین ساعات بامداد امروز صدای شدید تیراندازی از نزدیکی کارخانه ای در این منطقه به گوش رسید و سپس معلوم شد که مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شده اند.

به گفته منابع خبری "اسرائیل"، نظامیان این رژیم صبح امروز به طرف این دو جوان فلسطینی در شرق شهر غزه تیراندازی کردند. منابع فلسطینی افزودند که در این درگیری ها محمد الصعیدی (21 ساله) از اعضای گردان های شهدای الاقصی (تیم عملیاتی شهید ایمن جوده) به شهادت رسید.

از سوی دیگر، گردان های الاقصی در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این گردان ها با حمله به پایگاه نظامی اشغالگران یک کاروان نظامی متشکل از سه دستگاه خودروی نظامی را متلاشی کردند و یک خودرو در آتش سوخت.

در این بیانیه آمده است این عملیات شهادت طلبانه در واکنش به جنایت های اشغالگران در مسجد مبارک الاقصی و ادامه حفاری ها در "باب المغاربه" صورت گرفته است. 


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 8:51 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73452
جستجو در صفحه

خبر نامه