سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

احمدی نژاد:

امروز تصمیمات شورای امنیت بی‌اعتبار است/ دستاوردهای جدید به نوبت معرفی خواهد شد/غربی‌ها راهی جز همکاری با ملت ایران ندارند

 آنها در سیاست های جهانی و در درون کشورهای خود دچار بحران شده اند و می خواهند با شیطنت و تزویر این بحران به کشور ما منتقل کنند و با جنگ روانی و شایعه پراکنی علیه اکران نظام و دروغگویی قصد دارند صفوف به هم پیوسته ملت ایران را سست کنند.

"امروز به فضل الهی حق مسلم ملت ایران تثبیت شده و دشمن مایوس و گرد پشیمانی ونا امیدی بر روی آنها پاشیده شده و ملت جشن بزرگ هسته ای خود را برگزار کرده و شکست دشمن را به نظاره نشسته است."

رئیس شورای عالی امنیتی ملی خاطر نشان کرد: احدی حق ندارد در ایران به اندازه سرسوزن از حقوق ملت ایران عقب نشینی کند و هر کس در ذهن کلام و عمل در حق ملت کوتاهی کرده و قصد سازش داشته باشد منفورترین انسان در نزد ملت ایران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در ماههای آینده اقدامات جدیدی کرده و حرف های تازه ای مطرح خواهد کرد درعین حال خاطر نشان کرد: ملت ایران در بهمن ماه 85 از گردنه عبور و حق مسلم خود را تثبیت کرد و تا روز 20 فروردین ماه سال آینده پیشرفت های بزرگی را شاهد خواهد بود.

رئیس جمهور از بزرگترین اشتباهات غرب را این دانست که قصد داشت در آستانه ماه محرم ملت بزرگ ایران را بترساند؛ در حالیکه ملت حسینی ایران نه تنها هیچ گاه هراسی به خود راه نمی دهند بلکه در ماه شور و شکوه حسینی با تکیه بر فرهنگ عاشورا بیش از همیشه صلابت و ایستادگی را در دستور کار خود قرار می دهد.

احمدی نژاد در بخش پایانی سخنان خود به تحولات خاورمیانه پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری رفراندوم در فلسطین و با حضور همه اقوام و مذاهب آن سرزمین است اما غرب با این مسئله اساسی مخالفت می کند.

وی ادامه داد: ایران همواره از غرب درباره هولوکاست و ارتباط این مسئله با تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه سئوال می کند و آنها به جای پاسخ به این موضوع اساسی و پذیرش حق ملت ایران را متهم می کند به نسل کشی خود در سرزمین های اشغالی ادامه می دهند غافل از آنکه هر روز نزد افکار عمومی و وجدان های بیدار جهانیان منفور تر می شوند.

نقل از خبرگزاری مهر 22 بهمن 85


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 5:16 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73448
جستجو در صفحه

خبر نامه