سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

پاداش آمریکا به کسانی که در بازداشت دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و یکی از اعضای حزب الله کمک کنند

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه (13/2/2007) اعلام کرد که هر کس که در بازداشت رمضان عبد الله شلح دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یا محمد حمادی از اعضای جنبش حزب الله لبنان کمک کند، پاداشی به مبلغ پنج میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای خبر داد که محمد حمادی و رمضان شلح در راس لیست ترویست های تحت پیگرد "اف بی آی" آمریکا قرار دارد.

در این بیانیه آمده است کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا طی دستوری خواستار گنجانده شدن اسامی این دو شخص در لیست ترویست ها شد. بر اساس این بیانیه، حمادی هم اکنون در لبنان به سر می برد و آمریکا  وی را به برنامه ریزی و مشارکت در ربودن یک فروند هواپیمای آمریکایی وابسته به شرکت هواپیمایی TWE متهم کرده است. آمریکا همچنین در سال 1995 شلح را رسما در لیست اشخاص تروریست قرار داد و وی را به توطئه برای انجام عملیات های ضد صهیونیستی متهم کرده است.

بر اساس این بیانیه شلح یکی از بنیانگذاران جنبش جهاد اسلامی و رهبر سازمانی است که مقر آن در دمشق پایتخت سوریه می باشد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 8:55 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73449
جستجو در صفحه

خبر نامه