سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

تاکید مشعل و موسی بر ضرورت پایان دادن به تحریم علیه ملت فلسطین

دمشق ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با عمرو موسی دبیر کل اتحادیه عرب دیدار و گفت و گو کرد کرد. دو طرف در این دیدار بر ضرورت پایان دادن به تحریم ها علیه ملت فلسطین به ویژه پس از دستیابی به توافقنامه مکه تاکید کردند.

در این رابطه دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین ارسال شد اعلام کرد که مشعل و عمرو در این دیدار که شماری از اعضای دفتر سیاسی حماس نیز در آن حضور داشتند توافقنامه مکه میان حماس و فتح مورد را بحث و بررسی قرار دادند.

مشعل ضمن تشریح مفاد موجود در تواقنامه مکه و نتایج و آثار مثبت آن در اوضاع داخلی فلسطین، عنایت ویژه عمرو موسی به مساله فلسطین و تلاش هایش در زمینه تشکیل دولت وحدت ملی را مورد قدردانی قرار داد.

از سوی دیگر، موسی ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از توافقنامه مکه از تمامی طرف های فلسطینی خواست تا به این توافقنامه پایبند بوده و مفاد آن را اجرا کنند.

وی همچنین از طرف های ذیربط خواست تا برای پایان دادن به محاصره کنونی ملت فلسطین تمامی تلاش خود را به کار گیرند؛ چرا که پس از دستیبای به این توافقنامه، دیگر بهانه ای برای ادامه این محاصره وجود ندارد و ادامه این وضعیت به مثابه عدم احترام گذاردن به توافق فلسطینیان است. وی در بخشی دیگر از سخنان خود وعده داد که اتحادیه عرب پیوسته به از ملت فلسطین و مساله عادلانه اش حمایت خواهد کرد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 8:56 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73445
جستجو در صفحه

خبر نامه