سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

در واکنش به گسترش اعتراض های داخلی و خارجی بوش: شایعه حمله به ایران ساخته مخالفان من است

در حالی که مقام های آمریکایی پی درپی شایعه حمله نظامی به ایران را تکذیب می کنند، رسانه های مختلف در غرب با انبوه استدلال ها ادعاهای آمریکا علیه ایران را به چالش می کشند.
رئیس جمهوری آمریکا با هشدار درباره آنچه خطر ایران مسلح به تسلیحات هسته ای خواند، اظهارنظرات درباره احتمال حمله واشنگتن به ایران را تنها «سر و صدای» منتقدانش عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، جرج بوش در گفت گو با تلویزیون «سی اس پی ای ان» تصریح کرد: «فکر می کنم عکس العمل من به همه سر و صدایی که گفته می شود «وی می خواهد به جنگ برود» اول از همه این است که من تاکتیک های این مسئله را می دانم و باید بگویم که این یک مسئله سیاسی است.»
وی افزود: «از سوی دیگر امیدوارم اعضای کنگره خصوصا در حزب مخالف خطر ایران دارای تسلیحات هسته ای را درک کنند.»
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به مسئله هسته ای ایران افزود: وی «سیاست جامعی با هدف حل این مسئله به صورت مسالمت آمیز دارد» و اعلام کرد ایران را برای تعلیق فعالیت هسته ایش «تحت فشار شدید» قرار می دهد.
سناتور آمریکایی: ایران دارای نقش رهبری در جهان است
رادیو آمریکا گزارش داد: «ریچارد لوگار» سناتور متنفذ جمهوری خواه که مدت ها ریاست کمیته سیاست خارجی آمریکا در سنا را برعهده داشت، می گوید آمریکا طرحی برای حمله به ایران ندارد.
وی اظهار داشت: مسأله دیگر برنامه هسته ای ایران است که بسیار حاد و جدی است که به تصور من خیلی از ما آمریکاییان درک می کنیم که تولید نیروی هسته ای در ایران مهم است زیرا ایران یک کشور مستقل است و می تواند از برنامه هسته ای برخوردار شود. لوگار می گوید: ایران کشور مهمی است که می تواند نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهانی نقش رهبری ایفا کند.
یک دیپلمات روسی: بحران نظامیان آمریکایی مانع حمله به ایران
سرکنسول روسیه در شهر «اسکندریه» مصر هرگونه حمله احتمالی نظامی آمریکا علیه ایران را با وجود شرایط بحرانی نیروهای آمریکایی در عراق، بعید دانست.
«دیمتری کوراکف» روز دوشنبه در همایشی تحت عنوان «سیاست خارجی کنونی و آینده روسیه» اظهار داشت: نیروهای آمریکایی در عراق با شرایط بحرانی و پیچیده ای روبرو هستند و بعید به نظر می رسد در چنین شرایطی آمریکا، از ابزار نظامی علیه ایران استفاده کند.

روزنامه کیهان 25/11/85


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 9:22 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 16
مجموع بازدیدها: 73497
جستجو در صفحه

خبر نامه