سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

تظاهرات گسترده مردم ترکیه در محکومیت سفر اولمرت به این کشور

مرکز اطلاع رسانی رسانی فلسطین

هزاران تن از ترک های ساکن شهر استانبول به نشانه محکوم کردن سفر "ایهود اولمرت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آنکارا ـ پایتخت ترکیه ـ تظاهرات گسترده ای را به راه انداختند و خواستار استعفای او شدند.

 شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین حفاری های این رژیم در اطراف مسجد الاقصی را نیز محکوم کردند.

اولمرت عصر دیروز چهارشنبه وارد آنکار شد و قرار است در جریان این سفر دو روزه خود با مقامات ترکیه از جمله "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر و "احمد نجدت سیزر" رئیس جمهور این کشور دیدار و با آنان پیرامون اوضاع خاورمیانه و برنامه هسته ای ایران مذاکره کند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران حاضر در داخل هواپیما تاکید کرد که ترکیه در منطقه نقش عمده ای را ایفا می کند و ترکیه یک دولت اسلامی مهمی به شمار می رود و می تواند یک پل ارتباطی مهمی با کشورهای عربی باشد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 5:38 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 16
مجموع بازدیدها: 73500
جستجو در صفحه

خبر نامه