سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

خبرگزاری فارس: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای از مسلمین جهان خواست تا با هوشیاری بار دیگر این ترفند صهیونیسم را پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیانیه‌ای به مناسبت تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله گاه مسلمانان، نماد وحدت برای تمام مسلمانان جهان و بیت المقدس، مهد پیدایش انبیا و رسالت اولیای الهی برای تمامی موحدان عالم است و هم اکنون این جایگاه توحیدی از سوی روسیاه ترین مخلوقات تاریخ بشر تنها از سر فزون خواهی و وحدت شکنی مورد تهدید مجدد واقع شده است. تهدیدی که پیش از این با به آتش کشاندن و حفاری‌های غیر مجاز در زیر این مکان مقدس، مصداق عینی یافته بود و البته مسلمانان سیلی محکمی بابت این دست اندازی‌ها به صهیونیست‌های گستاخ زده بودند.
این بیانیه می‌افزاید: هم اکنون زمانی شاهد تعدی مجدد این زشت سیرتان هستیم که اندک خللی از وحدت در صف مبارزات ضد صهیونیستی به وجود آمده است و بسیار بدیهی و مبرهن است که دشمنان سرافرازی قبله اول، زمانی از فرصت استفاده نابجا می‌کنند که مسلمانان در عزم خود علیه آمال صهیونیستی به قدری ناچیز کوتاهی کرده از مشکل اصلی غافل و به امور خود مشغول شده‌اند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در این بیانیه می‌افزاید: بدون شک اگر در زمان خود پاسخ شایسته به برخی سران سازشکار داده می‌شد که در ملک اسلامی خود، مستقبل پرز صهیونیست نباشند و یا دست از مناقشات چند روزه گروهی و حزبی خود بر می‌داشتند، و یا ناآگاه و از سر غفلت، بازی خورده استراتژی جدید صهیونیسم برای جدایی مسلمانان با حربه پوسیده اختلاف بین براداران تشیع و تسنن نمی‌شدند به هیچ وجه روی فرصت برای عده‌ای صهیونیست منفور پیش نمی‌آمد که با زبونی تمام در پی سست کردن بنیان‌های قبله گاه مسلمین باشند و نظاره گر تفرق امت اسلامی در برخورد با این غده سرطانی.
در این بیانیه آمده است: بر مسلمین جهان است که با هوشیاری افزون‌تر بار دیگر این ترفند صهیونی را با اقدام وحدت آمیز خود پاسخی شایسته دهند که برای مشتی صهیونیست دوره گرد فرصت مجدد پیش نیاید تا به بهانه یهودی سازی بیت المقدس، امت اسلام را به سخره گیرند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین همچنین در این بیانیه با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که یادآور وحدت و ایستادگی به ویژه مقابل استکبار و صهیونیسم از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) بود، از تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متحد و غیور ایران اسلامی می‌خواهد تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، عزم خود در محو صهیونیسم و آمال صهیونیستی و تاکید بر آرمان‌های مقدس نظام اسلامی را به یاوه پرستان عصر حاضر نشان دهند.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 6:25 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73458
جستجو در صفحه

خبر نامه