سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

 

منابع خبری رژیم صهیونیستی از آماده باش کامل بیش از 3000 نظامی این رژیم در اطراف مسجد الأقصی همزمان با آمادگی فلسطینی ها برای ادای نماز جمعه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از روزنامه صهیونیستی " جرزالیم پست " ارتش اسراییل با استقرار بیش از سه هزار پلیس و نیروهای امنیتی در اطراف مسجد الأقصی تمامی تلاش خود را برای ممانعت از ورود نمازگزاران به این مسجد اناجام می دهند.
به گزارش این روزنامه، فقط مردهای بالای 50 سال و زنان بالای 40 سال اجازه ورود به مسجد الأقصی را برای ادای فریضه نماز جمعه دارند.
این روزنامه همچنین نوشت : تخریب مسجد الأقصی که از 10 روز گذشته با اعتراضات شدید مسلمانان مواجه شده است واکنشهای زیادی را در بر داشت به گونه ای که پلیس اسراییل را بر آن داشت تا نیروهای امنیتی خود را به حال آماده باش کامل در آورد.
به گزارش این روزنامه، قاضی دادگاه اسراییل روز گذشته (پنج شنبه) با صدور حکمی، شیخ " رائد صلاح" رهبر جنبش اسلامی اراضی 48 را به مدت شصت روز از ورود به مسجدالاقصی و حتی 60 متری دیوارهای شهر قدیمی بیت المقدس منع کرد.
صلاح نیز با رد آن، صدور این حکم را در راستای ادامه تعدی اشغالگران به اماکن مقدس اسلامی دانست و گفت: ورورد به مسجد الأقصی حق قانونی من است.
وی همچنین در واکنش به این اقدام صهیونیستها گفت: با تمامی این موانع و محدویتها، من فردا (امروز)امامت نماز جمعه در این مکان مقدس را برعهده خواهم گرفت و به وظیفه شرعی خود عمل خواهم کرد.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:11 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 73516
جستجو در صفحه

خبر نامه