سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 23

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تلاش " ولید بن طلال " تاجر و برادر زاده پادشاه عربستان سعودی برای خرید هتل پنج ستاره در ساحل شهر تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از این روزنامه صهیونیستی، طلال تماسهایی را با یک خانوده یهودی (مالک ساختمانی بزرگ در تل آویو ) برای خرید و ساخت هتلی هشت طبقه که دارای ۱۵۰ اتاق است برقرار کرده است.
ولیدبن طلال که 47 سال داردعلاقه زیادى به رشته هتلدارى از خود نشان مى دهد و بخش قابل توجهى از ثروتش را نیز در همین رشته سرمایه گذارى کرده است.
وی کسی است که خواستار روابط تجاری عربها با اسراییل شده است.
طلال که یکی از بزرگترین ثروتمندان در جهان محسوب می شود همچنین گفته بود که اگر اعراب روزى بخواهند سرمایه هاى خود را از آمریکا خارج کنند، اقتصاد آمریکا فلج خواهد شد.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:15 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 73470
جستجو در صفحه

خبر نامه