سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانندآویزنده گوهر و مروارید و طلا بر گردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22

رئیس سابق و از بنیانگذاران سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، از این سازمان خواست که رئیس جمهور ایران را ترور کنند.
 Image
به گزارش الف، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد، میر امیت رئیس سابق و از بنیانگذاران سازمان جاسوسی اسرائیل با بیان این مطلب که وقت ترور احمدی نژاد فرا رسیده است، اظهار داشت، باوجودیکه من در دوران ریاست خود بر موساد با ترور رهبران جهان به دفعات مخالفت کرده ام، اما جریان احمدی نژاد با سایر موارد فرق می کند و یک وضعیت خاص محسوب می شود.
 
رئیس سابق موساد گفت "احمدی نژاد جهان اسلام را به سمت بنیادگرایی سوق می دهد. در چنین وضعیتی او می بایستی از عرصه سیاسی ناپدید شود. او می گوید که شهادت را دوست دارد، پس او را به بهشت بفرستید".

امیت همچنین در این مصاحبه، اسرائیل را از حمله نظامی به ایران پرهیز داده و در مورد عواقب آن هشدار داد. وی در عوض خواستار تقویت سیستم های موشکی دفاعی اسرائیل در مقابل سیستم موشکی شهاب ایران شد.
 
این مقام رژیم صهیونیستی همچنین توصیه کرد که اسرائیل و آمریکا با همکاری هم دولت احمدی نژاد را تضعیف کرده و زمینه شورش عمومی در ایران را فراهم کنند.

این مقام بلندپایه موساد وضعیت کنونی جهان را "قرار گرفته در آستانه جنگ جهانی سوم" دانست و گسترش اندیشه های اسلامی در جهان را به عنوان نماد بارز آن ارزیابی کرد
.

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 73468
جستجو در صفحه

خبر نامه