سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر آزمایش داروهای پزشکی بر روی اسرای فلسطینی دربند این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی " معا " "عیسی قراقع " عضو مجلس قانونگذار فلسطین و رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی با اشاره به وخامت حال شمار زیادی از اسرای فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی گفت: بررسی ها نشان می دهد که این افراد دچار مسمومیت مشترکی شده اند.
قراقع همچنین در بیاینه ای این اقدام صهیونیستها را که در آن از اسرای فلسطینی به عنوان موشهای آزمایشگاهی استفاده می کنند، به شدت محکوم کرد و خواستار بررسی دقیق این موضوع شد.
در این بیانیه همچنین آمده است که در طول هفت سال گذشته ،14 نفر از اسرای فلسطینی بدلیل بیماری جان خود را در زندانهای اسراییلی از دست داه اند.
بر اساس این بیانیه، بررسی ها نشان می دهد که در اکثر موارد، این افراد از یک بیماری و مسمومیت مشترک رنج می بردند.
این بیانیه همچنین می افزاید که بر اساس اظهارت یکی از اعضای کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی که در سال 1997 ریاست کمیته علوم و تحقیقات پارلمان این رژیم را برعهده داشت، هر ساله بیش از 1000 مورد آزمایش داروهای خطرناک بر روی اسرای فلسطینی انجام می شود.
رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی همچنین در این بیانیه از سکوت سازمانهای حقوق بشر در قبال این مسأله مهم ابراز تعجیب کرد و گفت: آزمایشات پزشکی برروی اسرای فلسطینی بدون هیچگونه دانش و آگاهی انجام می گیرد و جان اسرای فلسطینی را به خطر می اندازد.
تمام/سش



 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در شنبه 85/11/28 و ساعت 6:59 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73461
جستجو در صفحه

خبر نامه