سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

خبرگزاری فارس: مدیر کل آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی با وجود ادعاهای آمریکا و غرب که ایران را یک تهدید هسته‌ای می‌خواندند،‌ اعتقاد ندارد که قابلیت هسته‌ای ایران در کوتاه مدت یک تهدید باشد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن،‌ محمد البرادعی امروز در کنفرانسی در لندن اعلام کرد: «ایران یک تهدید فوری نیست... این که ایران بتواند از اورانیوم خود برای سلاح استفاده کند 4 الی 8 سال زمان لازم است. این بدان معنی است که ما زمان کافی برای تعامل و گفت‌وگو با این کشور در اختیار داریم.»
البرادعی با توصیه به غرب درباره این که تحریم‌های تهران به تنهایی کافی نیست و باید به ایران درباره امنیتش تضمین دهد،‌ خاطر نشان کرد: «مسئله ایران تنها با اعمال تحریم‌ها حل نخواهد شد. لازم است آنها برای وارد کردن این کشور به تعامل به این کشور رو کنند. باید این روند حاکم باشد.»
این اظهارات در حالی است که مدیر کل آژانس قرار است فردا با علی لاریجانی،‌ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کند.
البرادعی همچنین گزارش خود را درباره این که آیا ایران به مهلت 60 روزه تعیین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای تعلیق غنی‌سازی عمل کرده یا خیر هفته جاری به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش خواهد داد.
البرادعی در ادامه اظهاراتش پیش‌بینی کرد که غرب به تحریم‌های اعمال شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل شدت بیشتری بخشد.
وی افزود: «اگر ایران تمکین نکند احتمالا شاهد شدیدتر شدن تحریم‌ها خواهیم بود. اما مسئله هسته‌ای در واقع بخشی از مسئله اصلی است.»
به گفته البرادعی، ایران احساس ناامنی می‌کند. چرا که در کنار همسایگانی قرار دارد که دوستان خوبی نیستند. ایران از غرب رنجیده است. غرب باید به مسئله امنیت این کشور رسیدگی کند.
انتهای پیام/.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73464
جستجو در صفحه

خبر نامه