سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی که به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

سردار حسین ساجدی نیا امروز در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: مطابق سال گذشته که متهمان بازداشت شده در چهارشنبه آخر سال در ایام نوروز در بازداشت بودند‌ امسال نیز با هماهنگی با قوه قضاییه این اقدام اجرایی می‌شود.
وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ترافیکی تهران در ایام پایانی سال گفت: معمولاً در شب‌های عید با ترافیک در خیابان‌هایی در آن مراکز خرید وجود دارد مواجه می‌شویم که این موضوع امسال از یک هفته پیش آغاز شده است و پلیس راهنمایی رانندگی برای جلوگیری از بروز ترافیک با افزیش شیفت کاری مأموران و تسهیلات دیگر فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: از 15 اسفند‌ نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از ترافیک شهری 2 برابر افزایش می‌یابند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تشدید برخورد با فروشندگان مواد مخدر در روزهای آتی گفت: با افزایش تعداد گشتی‌ها و اقدامات پلیس دیگر طی روزهای آتی با فروشندگان مواد مخدر برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا نیروی انتظامی مکان‌های خاص را برای تفریح جوانان در ایام چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی کرده است، گفت: این موضوع وظیفه شهرداری است ولی در صورتی که این مکان‌ها تشکیل شود پلیس نیز برای برقراری امنیت حضور داشته است.
وی ادامه داد: راه بندان، تجمع در شریان‌های اصلی شهر که منجر به بروز ترافیک شود، ممنوع است و مأموران پلیس با این موضوع برخورد می‌کنند.
انتهای پیام


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:37 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73459
جستجو در صفحه

خبر نامه