سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

رژیم صهیونیستی شب گذشته موشک ضد موشک خود موسوم به حیتس (Arrow) را آزمایش کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزرنامه هاآرتص، رژیم صهیونیستی برای اولین بار سیستم موشکی Arrow را در هنگام شب مورد آزمایش قرار داد.مقامهای صهیونیستی ادعا کردند که این آزمایش برای ارزیابی توان موشکی اسرائیل برای مقابله با موشک های شهاب-3 ایران انجام شده است.

بر همین اساس، موشه فتال، هماهنگ کننده امور وزارت جنگ اسرائیل، که مسئول انجام این آزمایش بود، گفت: این آزمایش ربطی به فعالیت های ایران ندارد و قصد ما فقط آزمایش این سیستم موشکی در شب بود.

بر اساس این گزارش آزمایش شب گذشته اولین آزمایش موشکهای Arrow در هنگام شب و در مجموع پانزدهمین آزمایش این نوع موشک بوده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره آزمایش شب گذشته اعلام داشت: هدف ما از این آزمایش بررسی توان رزمی نیروهای اسرائیلی بوده است

" خبرگزاری مهر "


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در دوشنبه 85/11/23 و ساعت 10:17 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73465
جستجو در صفحه

خبر نامه