سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

به نام خداوندی که هزاران پیامبر و امام را فرستاد تا ما را به راه راست هدایت نمایند. از آدم و نوح و ابراهیم و موسی و عیسی گرفته تا ختم رسل و خاتم الاوصیاء محمد مصطفی که درود خدا بر همه آنها و جانشینان پاکشان باد.

تنها انگیزه ای که سبب شد در این بحبوحه زندگی به فکر ایجاد این مکان برای ارتباط با دیگران برآئیم همان احساس مسئولیتی است که از زحمات رسولان الهی نشات گرفته است.

و اما مسجد، همان پایگاهی که همه هستی و عظمت سیاسی اسلام از آنجا سرمنشا گرفته است و تا ابد مقدس ترین مکان ها خواهد بود.

همه مبارزات علیه ظالمین از مساجد پایه ریزی می شوند و ما نیز مامنی درخور جز مسجد برای شروع مبارزه مان نیافتیم.

شاید بپرسید کدام مبارزه ؟ اما باید بگویم مبارزه بین حق و باطل همیشه وجود داشته است ولکن در زمانه ما این مبارزه به شیوه های نوین و بسیار پیچیده در جریان است. ما که خود را در جبهه حق می دانیم، شایسته نیست که در خواب غفلت فرو رویم و دشمن را برای جولان دادن در عرصه های گوناگون علمی  فرهنگی سیاسی و اقتصادی آزاد بگذاریم.

ما با درس آموزی از آرمان های انقلاب اسلامی و با پیروی از جانشین برحق امام عصر روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه آماده ایم تا هر گونه وظیفه واجب را به انجام رسانیم. و اکنون وظیفه را در کسب اگاهی و شناخت دشمن یافتیم.

اولین پله از مبارزه ما شناخت است که ان شاءالله در پرتو کوششی مداوم در عرصه خبر و تحلیل به این مهم دست یابیم. ودر روزی بس بزرگ و گرامی این امر را آغاز می کنیم. در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی.

همکاری همه برادران و خواهران گرامی را در این کانون گرم صمیمیانه می پذیریم. و آرزومند دعای خیر شما عزیزان هستیم.

 ومن الله التوفیق


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 73422
جستجو در صفحه

خبر نامه