سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

حکم اعدام معاون صدام صادر شد

طه یاسین رمضان، به صدام خواهد پیوست

خبرگزاری فارس: طه‌یاسین رمضان، معاون صدام دیکتاتور پیشین عراق امروز به اعدام با طناب دار محکوم شد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در سه شنبه 85/11/24 و ساعت 12:40 عصر | نظرات دیگران()

( جسارت نشریات فرانسوی به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام )

 منبع خبر :  shia news  /   irna

پس از یکسال از انتشار کاریکاتورهای موهن و ضداسلامی در نشریه فرانسوی "شارل هبدو" چهارشنبه گذشته نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت نمایندگان جامعه مسلمانان فرانسه برضد این نشریه در پاریس برگزار شد.
شورای فرانسوی آیین اسلام و اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه به عنوان شاکیان خصوصی نشریه شارل هبدو، سال گذشته پس از انتشار کاریکاتورهای موهن به مقدسات اسلامی دادخواست خود را تسلیم دادگستری فرانسه کرده بودند.

نشریه شارل هبدو هشتم فوریه ‪ ۲۰۰۶‬اقدام به انتشار کاریکاتورهای موهن به مقدسات اسلامی به چاپ رسیده در نشریه دانمارکی "یولاند پوستن" کرد.
انتشار کاریکاتورهای یاد شده علاوه بر برانگیختن خشم مسلمانان، منجر به بروز بحرانی جدی در روابط دانمارک و کشورهای اسلامی شده بود.
این کاریکاتورها پس از چاپ در دانمارک، در اول فوریه ‪ ۲۰۰۶‬برای نخستین بار در فرانسه در روزنامه "فرانس سوار" این کشور منتشر شدند.
مسوولان روزنامه تصمیم گرفتند بلافاصله سردبیر این روزنامه را که بدون مشورت آنان اقدام به چاپ کاریکاتورهای موهن کرده بود، اخراج کنند.
دو روز بعد روزنامه لیبراسیون با عنوان ضرورت احترام به آزادی بیان بخش هایی از کاریکاتورهای موهن و جنجال برانگیز را منتشر کرد.
با این همه نشریه فکاهی شارل هبدو علاوه بر انتشار کامل کاریکاتورهای یاد شده، خود نیز چندین کاریکاتور جدید علیه مقدسات مسلمانان و همراه ساختن آن با تروریسم منتشر کرد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در سه شنبه 85/11/24 و ساعت 12:53 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 73430
جستجو در صفحه

خبر نامه