سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

بر اساس یک نظر سنجی معتبر اعلام شد :
مخالفت اکثر آمریکائیها با اعزام نیروی بیشتر به عراق / موافقت 63 درصدی با خروج زمانبندی شده آمریکا از عراق
یک نظر سنجی نشان می دهد که اکثر آمریکائیها با طرح جدید جرج بوش برای اعزام نیروهای بیشتر به عراق مخالفند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بر اساس این نظر سنجی بیشتر شهروندان آمریکایی مخالفت خود را با طرح بوش برای اعزام 21 هزار و 500 نیروی جدید به عراق اعلام کرده اند.
جرج بوش طرح خود را برای اعزام این تعداد نیرو، به منظور غلبه بر خشونت درعراق اعلام کرده و قرار است کنگره قطعنامه غیر الزام آور را درباره مخالفت خود با این اعزام تصویب کند.
این نظر سنجی که از سوی مؤسسه گالوپ  و روزنامه یو اس ای تو دی صورت گرفته، نشان می دهد که 51 درصد از نظر دهندگان حمایت خود را از قطعنامه غیر الزام آور کنگره در این باره اعلام کرده اند.
کنگره قرار است روز جمعه اعزام این نیروها محکوم کند، اما گفته می شود که نمایندگان از ماموریت ارتش آمریکا حمایت خواهند کرد.ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 8:53 صبح | نظرات دیگران()

فارس به نقل ازنیویورک تایمز نوشت:

آمریکا درباره ارتباط ایران با مسایل عراق مدرک مشخصی ارایه نکرد

خبرگزاری فارس: مقامات آمریکایی در حالی مدعی رابطه ایران با ناآرامی‌های عراق هستند که مدرک مشخصی در این باره ارایه نکرده‌اند و همانطور که پیش از این مقامات کشورمان هشدار داده بودند به جعل اسناد در این رابطه بسنده کرده‌اند.ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/23 و ساعت 9:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 73428
جستجو در صفحه

خبر نامه