سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

بسم الله الواحد

امروز تجمعی برگزار شد توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی و سایر دانشگاههای استان تهران . تا ساعت 11 در مقابل سفارت انگلیس ، سپس حرکت آغاز شد و همه با هم حرکت کردند به سوی سفارت فرانسه ، سپس ایتالیا ، از آنجا اندکی توقف در مقابل کلیسا و سپس ادامه حرکت تا سر در دانشگاه تهران.

پس از سخنرانی اقای ابوطالب ، خواندن بیانیه و ... نماز ظهر را اقامه کرده و دعای وحدت را دست در دست هم خواندند .

مسجد الاقصی را با طرح جالبی مسجدالاقصی  پیاده کرده بودند.

نمی گویم اطلاع رسانی ضعیف بوده ، چون احتمال میرود ما بی خبر بوده باشیم و درگیر درس .

 

در هر صورت عکس هایی که روی هیچ سایتی نمی توانید ببینید در معرض دید قرار شما قرار گرفته اند.

 

 


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در پنج شنبه 85/12/3 و ساعت 9:48 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی که به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

سردار حسین ساجدی نیا امروز در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: مطابق سال گذشته که متهمان بازداشت شده در چهارشنبه آخر سال در ایام نوروز در بازداشت بودند‌ امسال نیز با هماهنگی با قوه قضاییه این اقدام اجرایی می‌شود.
وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ترافیکی تهران در ایام پایانی سال گفت: معمولاً در شب‌های عید با ترافیک در خیابان‌هایی در آن مراکز خرید وجود دارد مواجه می‌شویم که این موضوع امسال از یک هفته پیش آغاز شده است و پلیس راهنمایی رانندگی برای جلوگیری از بروز ترافیک با افزیش شیفت کاری مأموران و تسهیلات دیگر فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: از 15 اسفند‌ نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از ترافیک شهری 2 برابر افزایش می‌یابند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تشدید برخورد با فروشندگان مواد مخدر در روزهای آتی گفت: با افزایش تعداد گشتی‌ها و اقدامات پلیس دیگر طی روزهای آتی با فروشندگان مواد مخدر برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا نیروی انتظامی مکان‌های خاص را برای تفریح جوانان در ایام چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی کرده است، گفت: این موضوع وظیفه شهرداری است ولی در صورتی که این مکان‌ها تشکیل شود پلیس نیز برای برقراری امنیت حضور داشته است.
وی ادامه داد: راه بندان، تجمع در شریان‌های اصلی شهر که منجر به بروز ترافیک شود، ممنوع است و مأموران پلیس با این موضوع برخورد می‌کنند.
انتهای پیام


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:37 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: مدیر کل آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی با وجود ادعاهای آمریکا و غرب که ایران را یک تهدید هسته‌ای می‌خواندند،‌ اعتقاد ندارد که قابلیت هسته‌ای ایران در کوتاه مدت یک تهدید باشد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن،‌ محمد البرادعی امروز در کنفرانسی در لندن اعلام کرد: «ایران یک تهدید فوری نیست... این که ایران بتواند از اورانیوم خود برای سلاح استفاده کند 4 الی 8 سال زمان لازم است. این بدان معنی است که ما زمان کافی برای تعامل و گفت‌وگو با این کشور در اختیار داریم.»
البرادعی با توصیه به غرب درباره این که تحریم‌های تهران به تنهایی کافی نیست و باید به ایران درباره امنیتش تضمین دهد،‌ خاطر نشان کرد: «مسئله ایران تنها با اعمال تحریم‌ها حل نخواهد شد. لازم است آنها برای وارد کردن این کشور به تعامل به این کشور رو کنند. باید این روند حاکم باشد.»
این اظهارات در حالی است که مدیر کل آژانس قرار است فردا با علی لاریجانی،‌ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کند.
البرادعی همچنین گزارش خود را درباره این که آیا ایران به مهلت 60 روزه تعیین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای تعلیق غنی‌سازی عمل کرده یا خیر هفته جاری به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش خواهد داد.
البرادعی در ادامه اظهاراتش پیش‌بینی کرد که غرب به تحریم‌های اعمال شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل شدت بیشتری بخشد.
وی افزود: «اگر ایران تمکین نکند احتمالا شاهد شدیدتر شدن تحریم‌ها خواهیم بود. اما مسئله هسته‌ای در واقع بخشی از مسئله اصلی است.»
به گفته البرادعی، ایران احساس ناامنی می‌کند. چرا که در کنار همسایگانی قرار دارد که دوستان خوبی نیستند. ایران از غرب رنجیده است. غرب باید به مسئله امنیت این کشور رسیدگی کند.
انتهای پیام/.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:31 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: در حالیکه تنها یک هفته دیگر تا زمان اهدای جوایز اسکار باقی مانده، خبرگزاری رویترز، به طرح این سوال می‌پردازد که آیا هنوز نژاد پرستی در هالیوود و روند انتخاب برگزیدگان اسکار وجود دارد یا خیر؟

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز با طرح این سوال که آیا تعصبات نژادپرستانه در هالیوود همچنان، بازیگران سیاهپوست را از اینکه مطرح شوند دور نگاه می‌دارد، می‌نویسد: از یک سو فیلم موزیکال «دختران رویایی» که با هنرنمایی تعدار زیادی از بازیگران سیاهپوست ساخته شده و داستان آن درباره یک گروه آواز آمریکایی آفریقایی است، علی‌رغم توقع بسیاری از کارشناسان سینمایی و در میان تعجب همگان نتوانست در بخش بهترین فیلم سال جوایز اسکار نامزد شود، ولی از سوی دیگر شاهد آن هستیم که 5 بازیگر از مجموع 20 نامزد در بخش بهترین بازیگری را بازیگران سیاهپوست به خود اختصاص داده‌اند که در این میان «فورست ویتیکر»، «ادی مورفی» و «جنیفر هادسون» شانس بیشتری برای بردن دارند.
رویترز در ادامه می‌افزاید: اگر هیچکدام از این 5 بازیگر برنده نشوند، حقیقتا تردید نژاد پرست بودن قریب به 6 هزار عضو آکادمی علوم و هنرهای سینمایی بار دیگر مطرح می شود.
این خبرگزاری در ادامه می‌افزاید: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی طی سال‌‌های زیادی که برگزار می‌شده است، کم لطفی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی نسبت به هنرمندان سیاهپوست تا بدنجا بوده که طی 79 دوره برگزاری مراسم اسکار، تنها 10 هنرمند سیاهپوست موفق به دریافت این جایزه شده‌اند که جایزه افتخاری اسکار نیز از آنجمله است و ذکر این نکته که تاکنون هیچ کارگردان سیاهپوستی در بخش بهترین کارگردانی موفق به دریافت این جایزه سینمایی نشده است.

من: عجب!!!!!

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:26 عصر | نظرات دیگران()

 

پژویان:اجرای صحیح اصل 44 تحقق عدالت اجتماعی را میسر می کند
خبرگزاری فارس: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: واگذاری منطقی و صحیح شرکتهای دولتی به بخش خصوصی در قالب اصل44موجب تحقق عدالت اجتماعی می شود.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد این مسئله که دولت موظف به واگذاری شرکتهای دولتی دقیقا بر طبق سیاستهای کلی بند ج اصل 44 قانون اساسی است جای هیچ شکی نیست ولی تا زمانی که برنامه نهایی دولت منتشر نشود، نمی‌توان در مورد عملکرد آن اظهار نظری کرد.
وی با تاکید بر اینکه اصل 44 باید به طور بسیار جدی در اولویت‌های کاری دولت قرار گیرد، تصریح کرد: در صورتیکه زمان زیادی صرف برنامه‌ریزی‌های مقدماتی شود، ممکن است نتیجه مطلوبی به دست نیاید.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در زمان واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی باید مسئله کارایی و عدالت تواما مورد توجه دولت باشد. به نحوی که با توجه به یکی دیگری مورد غفلت واقع نشود.
وی در توضیح این مطلب گفت: خصوصی‌سازی ابزاری می‌خواهد که ممکن است با عدالت اجتماعی منافات داشته باشد. ولی دولت می‌تواند بخشی از وجوهی را که از محل واگذاری‌ها دریافت می‌دارد به دهک‌های پایین در‌آمدی جامعه اختصاص دهد و یا اینکه این سبد حمایتی را در قالب سهام به این قشر از جامعه واگذار کند.
پژویان در ادامه تصریح کرد: با اتخاذ این روش می‌توان در عین اینکه توجه به عدالت اجتماعی، برای واگذاری شرکتها تدابیری اندیشید که این واگذاری به بهترین شکل صورت گرفته و کارایی آن در فرایند تغییر مالکیت ارتقا یابد.
وی با اشاره به نحوه ورود صنعت مس به بورس اوراق بهادار، تاکید کرد: می‌توان این نحوه ورود را کاراترین شکل ورود به عرصه بازار رقابت دانست و برای دیگر صنایع نیز همین روش را ادامه داد.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در این روش صنعتی که مدتها تحت مالکیت دولتی بوده است به تدریج و همراه با تعیین قیمت توسط مکانیزم عرضه و تقاضا وارد بازار شده و بدین وسیله قیمت واقعی آن در بازار مشخص می‌شود.
انتهای پیام/


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:22 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران اجرای سیاستهای کلی اصل 44، در بیانات مهمی تلاش برای عملی شدن این سیاست‌های تحول آفرین را نوعی جهاد خواندند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در دیدار مسئولان و دست اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل 44، در بیانات مهمی تلاش برای عملی شدن این سیاستهای تحول آفرین را نوعی جهاد خواندند و با تبیین وظایف سه قوه و دستگاههای مختلف افزودند: اگر همه مسئولان و دستگاه‌ها همت کنند در 2 یا 3 سال آینده نشانه های محسوس و شوق آفرین اجرای سیاستهای کلی اصل 44 آشکار می شود و امیدواری به آینده روشنِ کشور افزایش می یابد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سابقه ابلاغ سیاستهای کلی اصل 44 در دو مرحله در اول خرداد 1384 و یازدهم تیر1385، اقدامات انجام گرفته برای اجرای این سیاستها را رضایتبخش ندانستند و خاطرنشان کردند: این مشکل از بی توجهی به نقش سیاستهای اصل 44 در ایجاد تحول عظیم اقتصادی در کشور ناشی شده و یا به علت برداشت های مختلف و نرسیدن به یک درک مشترک در بخشها و دستگاههای مختلف به وجود آمده است که هدف از برگزاری این جلسه تبیین اهمیت موضوع و رسیدن به یک برداشت واحد است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/30 و ساعت 11:12 عصر | نظرات دیگران()

رهبر معظم انقلاب با اشاره به این که هرگونه اظهار ضعف موجب جری تر شدن دشمن می‌شود،تاکید کردند: قدرت نمایی مردم در 22 بهمن موجب کم شدن تهدیدهای دشمنان شد.
   

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شنبه در دیدار ‌پرشور هزاران نفر از مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از حرکت عظیم و پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، مهم ترین نقطه قوت انقلاب اسلامی را غیرت، شجاعت و عزم انقلابی ملت ایران و دلبستگی مستحکم آنان به انقلاب و هویت دینی خود دانستند و تصریح کردند: مسئولان خدمتگزار و دلسوز باید به پشتوانه این قدرت عظیم مردمی و استعدادهای انسانی فراوان در کشور و همت و شوق آنان، لحظه‌ای از حرکت به جلو باز نایستند و با عزم جدی به سمت فتح قله های بلند در عرصه‌های مختلف حرکت کنند.
در این دیدار که در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای این قیام را حرکتی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی خواندند و با اشاره به این که هنوز طراحان سیاست‌های ضدنظام، مردم ایران و حقایق ماندگار این ملت را نشناخته‌اند افزودند: در حالی که 27 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم هنگامی که احساس کردند دشمن نگاه تهدید آمیز به انقلاب دارد، با راهپیمایی عظیم خود در 22 بهمن در سراسر کشور، به صحنه آمدند و این نقطه قوت انقلاب اسلامی است که دشمنان هرگز آن را درک نکرده‌اند.
ایشان با تأکید بر این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی غیرت و حمیت الهی بود که قدرت نظام اسلامی را باردیگر به رخ جهانیان کشید، خاطرنشان کردند: این قدرت نمایی مردمی موجب کم شدن تهدیدهای دشمنان شد.
رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: امروز آمادگی جوان نسل سوم انقلاب و شجاعت و غیرت او برای دفاع از هویت دینی و انقلابی خود، از جوان نسل اول انقلاب که در دفاع مقدس حضور داشت، کمتر نیست و شاید هم جلوتر از او باشد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در شنبه 85/11/28 و ساعت 7:17 عصر | نظرات دیگران()

رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر آزمایش داروهای پزشکی بر روی اسرای فلسطینی دربند این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی " معا " "عیسی قراقع " عضو مجلس قانونگذار فلسطین و رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی با اشاره به وخامت حال شمار زیادی از اسرای فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی گفت: بررسی ها نشان می دهد که این افراد دچار مسمومیت مشترکی شده اند.
قراقع همچنین در بیاینه ای این اقدام صهیونیستها را که در آن از اسرای فلسطینی به عنوان موشهای آزمایشگاهی استفاده می کنند، به شدت محکوم کرد و خواستار بررسی دقیق این موضوع شد.
در این بیانیه همچنین آمده است که در طول هفت سال گذشته ،14 نفر از اسرای فلسطینی بدلیل بیماری جان خود را در زندانهای اسراییلی از دست داه اند.
بر اساس این بیانیه، بررسی ها نشان می دهد که در اکثر موارد، این افراد از یک بیماری و مسمومیت مشترک رنج می بردند.
این بیانیه همچنین می افزاید که بر اساس اظهارت یکی از اعضای کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی که در سال 1997 ریاست کمیته علوم و تحقیقات پارلمان این رژیم را برعهده داشت، هر ساله بیش از 1000 مورد آزمایش داروهای خطرناک بر روی اسرای فلسطینی انجام می شود.
رئیس انجمن حمایت از اسرای فلسطینی همچنین در این بیانیه از سکوت سازمانهای حقوق بشر در قبال این مسأله مهم ابراز تعجیب کرد و گفت: آزمایشات پزشکی برروی اسرای فلسطینی بدون هیچگونه دانش و آگاهی انجام می گیرد و جان اسرای فلسطینی را به خطر می اندازد.
تمام/سش



 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در شنبه 85/11/28 و ساعت 6:59 عصر | نظرات دیگران()

قدس اشغالی ـ‌ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

موسسه حفظ و مرمت اماکن مقدسه اسلامی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به حفاری ها و اقدامات ویرانگرایانه خود در قسمت باب المغاربه ادامه می دهند.

به گزارش این موسسه، اشغالگران با نصب چادرهایی در محل حفاری ها و همچنین ممانعت از هر گونه تصویر برداری از مکان حفاری،‌ در صدد سرپوش نهادن بر اقدامات ویرانگرایانه شان در اطراف مسجدالاقصی هستند.

موسسه یادشده با صدور بیانیه ای اعلام کرد که بولدوزرهای صهیونیستی همچنان به تخریب ساختمان ها و آثار تاریخی موجود در منطقه باب المغاربه ادامه می دهند و قصد دارند این منطقه را با خاک یکسان و محوطه ای را ایجاد کنند که زنان یهودی با حضور در آن،‌ برخی مراسم دینی کذایی را در آنجا به جای آورند.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 10:44 عصر | نظرات دیگران()

تحقیقات به عمل آمده توسط مراکز مطالعاتی فلسطین نشان می دهد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی از تخریب دیواره غربی مسجدالاقصی مسئله ای بسیار فراتر از یک ترمیم و بازسازی ساده است و بیشتر به تغییر وضع عبور مرور موجود در حرم شریف قدس و زمینه سازی برای حضور همزمان و آسان هزاران نیروی امنیتی در صحن مسجد الاقصی بر می گردد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پایگاه خبری عرب 48 بر اساس اسناد ارائه شده توسط جمعیت صهیونیستی " عیر-عامیم" گزارش داد: اقدامات تخریب و حفر تونل در در حرم قدسی شریف نشان می دهد که هدف نهایی صهیونیستها از این اقدامات چیزی فراتر از یک موضوع ساده به نام بازساتزی و ترمیمی است که تصمیم سازان اسراییلی از ان سخن می گویند. انها تلاش می کنند تا موضوع ایجاد تغییرات اساسی در توازن محیطی حساس در منطقه حرم شریف الاقصی واطراف آن را به مرحله اجرا گذارند و به این ترتیب تغییرات اساسی و ریشه ای در رفت و آمد و حرکت در این منطقه ایجاد نمایند، وضعی که از ساتل 1967 تاکنون در این منطقه موجود بوده است.همچنین صهیونیستها می کوشند تا زمینه نفوذ یهودیان به صحن های مساجد حرم شریف را فراهم نمایند تا از این طریق صدها نیروی امنیتی صهیونیستی در آن واحد توانایی ورود به مسجد الاقصی از طریق پل احداثی داشته باشند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:52 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73416
جستجو در صفحه

خبر نامه