سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دلها را روى آوردن و روى برگرداندنى است اگر دل روى آرد آن را به مستحبات وادارید ، و اگر روى برگرداند ، بر انجام واجبهاش بسنده دارید . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

شهادت پاسداران جان بر کف موجب رسوایی دشمنان دین و ملت می‌شود

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای شهادت مظلومانه تعدادی از پاسداران جان بر کف و مردم مسلمان زاهدان را در روز شهادت مولایشان سفیر کربلا سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای شهادت مظلومانه تعدادی از پاسداران جان بر کف و مردم مسلمان زاهدان را در روز شهادت مولایشان سفیر کربلا سید الساجدین امام زین العابدین (ع) بدست عناصر ضد انقلاب و مزدوران تروریست اجیر شده و عامل آمریکا را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت رشید و سرافراز ایران و بویژه مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: دشمنان زبون این ملت از حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن در اقصی نقاط کشور دچار یاس و ناامیدی شده بودند که در یک اقدام تروریستی و ضد انقلابی تعدادی از پاسداران صدیق این ملت را صبح امروز شهید و زخمی نمودند تا بدینوسیله کینه دیرینه شان را نسبت به اسلام ناب محمدی (ص) و کلمه وحدت بخش لااله الاالله به اثبات برسانند. اما آنان نادانتر از آنند که بفهمند که مسیر زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم مسلمان بلوچ چیزی جز عقیده، جهاد و شهادت نیست و این شهادت ها قبل از آنکه باعث تلخکامی شود موجب رسوایی دشمنان دین و ملت خواهد شد و گام های استوار مردم ایران اسلامی را برای پیمودن راه حق طلبی و رسیدن به وحدت پایدار راسخ تر خواهد نمود.

سپاه پاسداران در این اطلاعیه می افزاید: دشمنان دین و ملت بدانند که با این اعمال ننگین و بست، هیچگاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت و مطمئن باشند که فرزندان مکتب شهادت همواره آماده اند تا با جان و هستی خود، پرده های دروغین قدرت آنها را در هم پیچند و نیرنگ و فریب جنایت کاران و حامیان مستکبر جهانیشان را در برابر دیدگان همگان بر ملا سازند.

در پایان سپاه پاسداران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به تمامی پاسداران، ملت شریف ایران، مسئولان استان و خانواده های معزز این شهیدان اظهار امیدواری کرد که با تلاش نهادهای انتظامی، قضایی، امنیتی و نظامی عاملان این جنایت تروریستی هر چه زودتر دستگیر و بسزای عمل خود برسند.
 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 11:28 صبح | نظرات دیگران()

بسم الله
دو روز پس از اجتماع دانشجویان در مقابل ـ نستله‏ ـ این خبر بر روی سایت مهرنیوز قرار گرفت.


 

وزارت بازرگانی مجوز واردات برای کالاهای اسرائیلی صادر نمی‌کند / گزارشی مبنی بر صهیونیستی بودن شرکت نستله دریافت نکرده‌ایم

سید عباس حسینی با تاکید بر این که وزارت بازرگانی مجوز واردات برای کالاهای اسرائیلی صادر نمی‌کند، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر صهیونیستی بودن شرکت نستله به این وزارتخانه ارائه نشده است.

مدیرکل مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس مقررات صادرات و واردات هرگونه معامله با اسرائیل ممنوع است.
سید عباس حسینی توضیح داد: وزارت بازرگانی هیچ گونه ثبت سفارشی تاکنون برای کالاهای اسرائیلی نداشته و هیچ مجوزی نیز برای واردات صادر نکرده است.
از سید عباس حسینی سئوال شد که این شرکت وابسته به صهیونیست‌ها است و چطور در ایران فعالیت می کند؟ وی پاسخ داد: تاکنون هیچ گزارشی در این خصوص به وزارت بازرگانی ارسال نشده است ولی به محض دریافت هرگونه گزارشی بخش حقوقی این وزارتخانه مامور رسیدگی به این امر خواهد شد.

در سایت شرکت نستله آمده است: نستله
یک کمپانی تغذیه بین‌المللی است که در سال 1866 میلادی در سوئیس توسط هانری نستله تاسیس شد و اکنون در 100 کشور جهان، 350 شعبه دارد. محصولات غذایی نسکافه، سرلاک، مگی، کافی میت و ... از جمله تولیدات این شرکت در سطح جهانی است
نستله در سال 1998 جایزه جوبیلی (Jubilee Award) را از دست نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرد. این جایزه به بزرگترین شرکت‌های تامین کننده اقتصاد اسرائیل اعطا شده است
این شرکت در سال 2000 میلادی، مبلغ 6/14 میلیون دلار به صندوق غرامت هلوکاست واریز کرده است. بیانیه رسمی این پرداخت در پایگاه اینترنتی این شرکت موجود است.
اکنون نستله بیش از 4000 پرسنل در بیش از 10 شعبه اصلی در سرزمین‌های اشغالی دارد که یکی از مهمترین شعب آن، در شهرک صهیونیستی سدیروت (واقع در مناطق اشغالی نوار غزه) به مساحت 700 متر مربع می‌باشد.
شرکت نستله مالک 1/50 درصد سهام شرکت اسرائیل Osem (از بزرگترین شرکت‌های غذایی اسرائیل) است. همچنین آمریکا سالانه 24 میلیون دلار را به ازای سرمایه‌گذاری در اسرائیل به این شرکت اعطا می‌ کند

 


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 6:36 عصر | نظرات دیگران()

در واکنش به گسترش اعتراض های داخلی و خارجی بوش: شایعه حمله به ایران ساخته مخالفان من است

در حالی که مقام های آمریکایی پی درپی شایعه حمله نظامی به ایران را تکذیب می کنند، رسانه های مختلف در غرب با انبوه استدلال ها ادعاهای آمریکا علیه ایران را به چالش می کشند.
رئیس جمهوری آمریکا با هشدار درباره آنچه خطر ایران مسلح به تسلیحات هسته ای خواند، اظهارنظرات درباره احتمال حمله واشنگتن به ایران را تنها «سر و صدای» منتقدانش عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، جرج بوش در گفت گو با تلویزیون «سی اس پی ای ان» تصریح کرد: «فکر می کنم عکس العمل من به همه سر و صدایی که گفته می شود «وی می خواهد به جنگ برود» اول از همه این است که من تاکتیک های این مسئله را می دانم و باید بگویم که این یک مسئله سیاسی است.»
وی افزود: «از سوی دیگر امیدوارم اعضای کنگره خصوصا در حزب مخالف خطر ایران دارای تسلیحات هسته ای را درک کنند.»
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به مسئله هسته ای ایران افزود: وی «سیاست جامعی با هدف حل این مسئله به صورت مسالمت آمیز دارد» و اعلام کرد ایران را برای تعلیق فعالیت هسته ایش «تحت فشار شدید» قرار می دهد.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی در چهارشنبه 85/11/25 و ساعت 9:22 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73450
جستجو در صفحه

خبر نامه