سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، بخشایشگر است و بخشش رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا

احمدی نژاد: ایران با هرگونه حمله بشدت برخورد خواهد کرد

خبرگزاری فارس: محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران بسیار ضعیف است، اما ایران با هرگونه حمله "بشدت برخورد" خواهد کرد.

ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط بچه مسجدی در سه شنبه 85/11/24 و ساعت 12:54 عصر | نظرات دیگران()

اکونومیست طی گزارشی از ویژگی‌های قراردادهای بیع متقابل جدید در ایران پیش بینی کرد این قراردادها با استقبال نسبی شرکت‌های خارجی مواجه شوند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد اطلاعات اکونومیست، دولت ایران اخیرا تلاش های تازه‌ای را برای جذب شرکت‌های خارجی و انعقاد قراردادهای کوچک و بزرگ با آن‌ها در بخش نفت و گاز آغاز کرده است.
این تلاش‌ها از یک سو با هدف افزایش تولید نفت و گاز در ایران و در نتیجه حفظ جایگاه این کشور در میان تولید‌کنندگان انرژی در جهان انجام می‌گیرد. از سوی دیگر افزایش سرمایه‌گذاری های خارجی و تقویت جایگاه ایران در تولید انرژی باعث ارتقاء موقعیت ایران در صحنه بین‌الملل و افزایش قدرت چانه زنی ایران در مورد مسائل هسته‌ای می‌شود.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در دوشنبه 85/11/23 و ساعت 9:59 عصر | نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم

طی خبری در سایت ـ الف ـ
    نخستین خط تولید گوشی تلفن همراه ایران روز دوشنبه 23 بهمن در تهران راه‌اندازی می‌شود .

میدانیم نوکیا شرکتی است اسرائیلی و منافع مالیش به این رژیم منحوس میرسد.البته بیشتر از نوکیا ،وضعیت شرکت نستله تفکر و تاسف بیشتری می طلبد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 11:0 عصر | نظرات دیگران()

منشا اصلی شایعه بیماری رهبر انقلاب

چند هفته پیش،وبلاگ مایکل لدین، چهره معروف نومحافظه‌کار آمریکایی که نفوذ فراوانی روی جورج بوش دارد و او را به سوی جنگ با ایران هدایت می کند، مدعی بیماری آیت‌الله خامنه ای شد. این سایت پس از چندی، خبر دیگری را درج کرد مبنی بر اینکه رهبر جمهوری اسلامی در اثر سرطان فوت کرده، اما دولت ایران آن را اعلام نکرده است!

اطلاعات رسیده به خبرنگار بازتاب انگلیسی، حاکی از آن است که این خبر جعلی را منوچهر قربانی فر، دلال معروف اسلحه که روابط تنگاتنگی با اسرائیل و پنتاگون دارد، در اختیار مایکل لدین گذارده است.

قربانی فر، در سال 1985 با وساطت " عدنان خاشقچی" (همکار سعودی‌اش) رابطه خود را با موساد برقرار کرد تا اقدامات لازم جهت روی کار آوردن یک حکومت غرب‌گرا و آمریکایی را در ایران به انجام رساند.

علاوه بر قربانی فر، سازمان مجاهدین خلق (MKO) نیز رابطه بسیار نزدیکی با مایکل لدین دارد. این گروهک تروریستی علاوه بر ترورهای فراوان علیه مقامات و مردم عادی ایران، در سرکوب شیعیان و کردهای عراقی، به صدام حسین کمک‌های فراوانی کرده است.

 


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 7:59 عصر | نظرات دیگران()

احمدی نژاد:

امروز تصمیمات شورای امنیت بی‌اعتبار است/ دستاوردهای جدید به نوبت معرفی خواهد شد/غربی‌ها راهی جز همکاری با ملت ایران ندارند

 آنها در سیاست های جهانی و در درون کشورهای خود دچار بحران شده اند و می خواهند با شیطنت و تزویر این بحران به کشور ما منتقل کنند و با جنگ روانی و شایعه پراکنی علیه اکران نظام و دروغگویی قصد دارند صفوف به هم پیوسته ملت ایران را سست کنند.

"امروز به فضل الهی حق مسلم ملت ایران تثبیت شده و دشمن مایوس و گرد پشیمانی ونا امیدی بر روی آنها پاشیده شده و ملت جشن بزرگ هسته ای خود را برگزار کرده و شکست دشمن را به نظاره نشسته است."ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 5:16 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73415
جستجو در صفحه

خبر نامه