سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس دانش را بجوید، [کوشش او [کفّاره گذشته اش باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

رژیم صهیونیستی شب گذشته موشک ضد موشک خود موسوم به حیتس (Arrow) را آزمایش کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزرنامه هاآرتص، رژیم صهیونیستی برای اولین بار سیستم موشکی Arrow را در هنگام شب مورد آزمایش قرار داد.مقامهای صهیونیستی ادعا کردند که این آزمایش برای ارزیابی توان موشکی اسرائیل برای مقابله با موشک های شهاب-3 ایران انجام شده است.

بر همین اساس، موشه فتال، هماهنگ کننده امور وزارت جنگ اسرائیل، که مسئول انجام این آزمایش بود، گفت: این آزمایش ربطی به فعالیت های ایران ندارد و قصد ما فقط آزمایش این سیستم موشکی در شب بود.

بر اساس این گزارش آزمایش شب گذشته اولین آزمایش موشکهای Arrow در هنگام شب و در مجموع پانزدهمین آزمایش این نوع موشک بوده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره آزمایش شب گذشته اعلام داشت: هدف ما از این آزمایش بررسی توان رزمی نیروهای اسرائیلی بوده است

" خبرگزاری مهر "


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در دوشنبه 85/11/23 و ساعت 10:17 صبح | نظرات دیگران()

کمپانی هالیوودی «برادران وارنر» فیلم جدیدی با نام 300 ساخته که در آن تلاش کرده تا تمدن ایرانیان را در غالب روایت تاریخی جنگ ایران و یونان در 480 سال پیش از میلاد بگونه‌ای زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار فارس، «زاک اسنایدر»، کارگردان هالیوودی در فیلم جنگی، تاریخی «300» تلاش کرده تا روایت تاریخی مبارزه خشایارشاه اول، پادشاه ایران با «لئونیداس»، شاه اسپارت را به تصویر بکشد.
در این واقعه تاریخی خشایار شاه با هزاران هزار نیروی تا دندان مسلح به اسپارت حمله می‌کند و «لئونیداس» با 300 سرباز دلاور در صدد دفاع از مرز و بوم خود بر می‌آید.
«زاک» در این فیلم اگرچه یک واقعیت تاریخ به تصویر می‌کشد ولی آنچه که مهم است این است که این کارگردان هالیوودی ایرانیان افرادی خونریز، غیرمتمدن و بسیار وحشی معرفی کرده و در مقابل «یونیان» افرادی بسیار غیور، شریف و دلاور معرفی کرده است.
در این فیلم که قرار است در تاریخ 9 مارس سال 2007 میلادی اکران شود، بازیگرانی چون «جرارد باتلر»، «لنا هیدی»، «مایکل فسنبدر»، «وینسنت ریگان» و «دومنیک وست» ایفای نقش می‌کنند.
فیلم «300» به تهیه‌کنندگی «فرانک میلر»، «دبوراه اسنایدر» و «کرایج.جی.فلورس» و توسط کمپانی فیلمسازی «برادران وارنر» ساخته شده است. 

 منبع:سایت الف           

                                      


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 8:32 عصر | نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع وبلاگ نویسان مسلمان از تمام اعضای خود برای شرکت در تحصن آرام در برابر شرکت صهیونیستی نستله در روز دوشنبه دعوت می کند:
روز دشنبه ۲۳ بهمن ماه ۸۵
میدان آرژانتین، روبروی شرکت نستله
ساعت ۱۲ ظهر

لازم به ذکر است نماز جماعت ظهر و عصر در مکان تحصن برقرار خواهد بود.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 7:50 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای از مسلمین جهان خواست تا با هوشیاری بار دیگر این ترفند صهیونیسم را پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیانیه‌ای به مناسبت تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد. ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط بچه مسجدی در یکشنبه 85/11/22 و ساعت 6:25 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73417
جستجو در صفحه

خبر نامه