سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ جنایتکارى را نزد او آوردند و گروهى فرومایگان با وى بودند ، فرمود : ] خوش مباد چهره‏هایى که جز به هنگام زشتى و شر دیده نشود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

مقدمه:
این روزها در اخبار شنیدیم که رژیم اسرائیل با عملیاتی غیر مجاز و غیر قانونی اقدام به حفاری و ساخت و ساز جدید در ضلع غربی مسجداالاقصی کرده است. در مقابل مجامع و رسانه های کشورهای اسلامی به اعتراض برخاستند. از آنجا که یونسکو وظیفه حفاظت از میراث جهانی ثبت شده را برعهده دارد، سفرای کشورهای اسلامی – و از جمله اینجانب به سهم خود – در یونسکو فعال شدند و نامه های اعتراض آمیز روانه این سازمان شد. ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران نیز طی نامه محکم و مستندی به مدیرکل یونسکو، با استناد به مصوبات روشن بین المللی خواستار محکومیت این عملیات و اقدام برای جلوگیری از آن شد.1 مدیرکل یونسکو در تاریخ 8 فوریه 2007 طی بیانیه ای نگرانی عمیق خودرا درباره فعالیتهای آغاز شده از سوی مقامات اسرائیل در محل شهر قدیمی بیت المقدس که تحت حفاظت کنوانسیون حفاظت از میراث فرهنگی و طبیعی جهان (1972) قرار دارد ابراز داشت و در این خصوص نامه ای به نخست وزیر رژیم اسرائیل نوشت. مدیرکل در بیانیه خود با اشاره به ویژگی متمایز این شهر آورده است که برهم زدن توازن ظریف بین نمادهای سه دین توحیدی دارای کتاب مقدس به نوبه خود مخاطره بی حرمتی به عقاید مقدس آنها را درپی خواهد داشت و افزوده است که عمق مخاطرات چنین اقداماتی را در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد.
ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:41 عصر | نظرات دیگران()

رئیس سابق و از بنیانگذاران سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، از این سازمان خواست که رئیس جمهور ایران را ترور کنند.
 Image
به گزارش الف، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد، میر امیت رئیس سابق و از بنیانگذاران سازمان جاسوسی اسرائیل با بیان این مطلب که وقت ترور احمدی نژاد فرا رسیده است، اظهار داشت، باوجودیکه من در دوران ریاست خود بر موساد با ترور رهبران جهان به دفعات مخالفت کرده ام، اما جریان احمدی نژاد با سایر موارد فرق می کند و یک وضعیت خاص محسوب می شود.
 
رئیس سابق موساد گفت "احمدی نژاد جهان اسلام را به سمت بنیادگرایی سوق می دهد. در چنین وضعیتی او می بایستی از عرصه سیاسی ناپدید شود. او می گوید که شهادت را دوست دارد، پس او را به بهشت بفرستید".

امیت همچنین در این مصاحبه، اسرائیل را از حمله نظامی به ایران پرهیز داده و در مورد عواقب آن هشدار داد. وی در عوض خواستار تقویت سیستم های موشکی دفاعی اسرائیل در مقابل سیستم موشکی شهاب ایران شد.
 
این مقام رژیم صهیونیستی همچنین توصیه کرد که اسرائیل و آمریکا با همکاری هم دولت احمدی نژاد را تضعیف کرده و زمینه شورش عمومی در ایران را فراهم کنند.

این مقام بلندپایه موساد وضعیت کنونی جهان را "قرار گرفته در آستانه جنگ جهانی سوم" دانست و گسترش اندیشه های اسلامی در جهان را به عنوان نماد بارز آن ارزیابی کرد
.

 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:31 عصر | نظرات دیگران()

کمیته سوری موسوم به مقاومت برای آزادی بلندیهای جولان اعلام کرد که یکی از نظامیان مفقود صهیونیستی در سال 1997 در اختیار آنان قرار دارد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" این کمیته روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که "گای هیور" نظامی اسراییلی را که در ۱۷آگوست سال ۱۹۹۷میلادی در بلندیهای جولان سوریه مفقود شده بود دراختیار خود دارند و قصد دارند وی را با اسرای سوری در بند زندانهای رژیم صهیونیستی مبادله کنند.
به گزارش این روزنامه، مقامهای اسراییلی این خبر را تکذیب و خواستار بررسی دقیق تر این موضوع شدند.
یکی از مقامهای امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با این روزنامه گفت: این اولین بار نیست که برخی از سازمانها اینگونه طرحها را پیشنهاد می کنند.
مادر هیور نیز در گفتگو با این روزنامه گفت که از زمان مفقود شدن فرزندش تاکنون هیچ اثر و نشانه ای از وی به دست نیاورده است.
وی همچنین گفت: هیچ مقام رسمی تاکنون به وی اطلاعاتی از فرزندش نداده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۱۹6۷با شروع جنگ بین اعراب و اسراییل، بلندیهای جولان سوریه را به اشغال خود درآورد.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:19 عصر | نظرات دیگران()

نظامیان رژیم صهیونیستی در کمتر از 24 ساعت گذشته، بیش از 50 نفر از ساکنان بیت المقدس و شهرهای اطراف را به اسارت گرفتند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی IMEMC نظامیان و نیروهای گارد رژیم صهیونیستی پس از حمله به منازل مسکونی فلسطینی ها، افراد ربوده شده را به زندان " المسکوبیه " انتقال دادند.
روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارنوت " نیز گزارش داد که نظامیان اسراییلی بامداد امروز (چهارشنبه) 13 نفر از فلسطینی ها را به اسارت گرفتند.
مقامهای تل آویو مدعی شدند که افراد بازداشت شده از اعضای جنبشهای مختلف فلسطینی از جمله فتح، حماس و جهاد اسلامی هستند.
به گزارش منابع امنیتی فلسطینی، شمار فلسطینی های ربوده شده در پنچ روز گذشته به 136 نفر رسیده است.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:17 عصر | نظرات دیگران()

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تلاش " ولید بن طلال " تاجر و برادر زاده پادشاه عربستان سعودی برای خرید هتل پنج ستاره در ساحل شهر تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از این روزنامه صهیونیستی، طلال تماسهایی را با یک خانوده یهودی (مالک ساختمانی بزرگ در تل آویو ) برای خرید و ساخت هتلی هشت طبقه که دارای ۱۵۰ اتاق است برقرار کرده است.
ولیدبن طلال که 47 سال داردعلاقه زیادى به رشته هتلدارى از خود نشان مى دهد و بخش قابل توجهى از ثروتش را نیز در همین رشته سرمایه گذارى کرده است.
وی کسی است که خواستار روابط تجاری عربها با اسراییل شده است.
طلال که یکی از بزرگترین ثروتمندان در جهان محسوب می شود همچنین گفته بود که اگر اعراب روزى بخواهند سرمایه هاى خود را از آمریکا خارج کنند، اقتصاد آمریکا فلج خواهد شد.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:15 عصر | نظرات دیگران()

 

منابع خبری رژیم صهیونیستی از آماده باش کامل بیش از 3000 نظامی این رژیم در اطراف مسجد الأقصی همزمان با آمادگی فلسطینی ها برای ادای نماز جمعه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از روزنامه صهیونیستی " جرزالیم پست " ارتش اسراییل با استقرار بیش از سه هزار پلیس و نیروهای امنیتی در اطراف مسجد الأقصی تمامی تلاش خود را برای ممانعت از ورود نمازگزاران به این مسجد اناجام می دهند.
به گزارش این روزنامه، فقط مردهای بالای 50 سال و زنان بالای 40 سال اجازه ورود به مسجد الأقصی را برای ادای فریضه نماز جمعه دارند.
این روزنامه همچنین نوشت : تخریب مسجد الأقصی که از 10 روز گذشته با اعتراضات شدید مسلمانان مواجه شده است واکنشهای زیادی را در بر داشت به گونه ای که پلیس اسراییل را بر آن داشت تا نیروهای امنیتی خود را به حال آماده باش کامل در آورد.
به گزارش این روزنامه، قاضی دادگاه اسراییل روز گذشته (پنج شنبه) با صدور حکمی، شیخ " رائد صلاح" رهبر جنبش اسلامی اراضی 48 را به مدت شصت روز از ورود به مسجدالاقصی و حتی 60 متری دیوارهای شهر قدیمی بیت المقدس منع کرد.
صلاح نیز با رد آن، صدور این حکم را در راستای ادامه تعدی اشغالگران به اماکن مقدس اسلامی دانست و گفت: ورورد به مسجد الأقصی حق قانونی من است.
وی همچنین در واکنش به این اقدام صهیونیستها گفت: با تمامی این موانع و محدویتها، من فردا (امروز)امامت نماز جمعه در این مکان مقدس را برعهده خواهم گرفت و به وظیفه شرعی خود عمل خواهم کرد.
تمام/سش


 نوشته شده توسط بچه مسجدی 2 در جمعه 85/11/27 و ساعت 9:11 عصر | نظرات دیگران()

اسیر فلسطینی


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 6:11 عصر | نظرات دیگران()

طرحی در جهت کاستن مشکلات امنیتی "اسرائیل"

نوشته : امین مصطفی

ترجمه: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

زمانی که فلسطینیان برای دفاع از خود و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی و اجرای عملیات های شهادت طلبانه جهت اعمال فشار بر این دشمن و مجبور کردن آن به عقب نشینی به سلاح نیاز داشتند کشورهای عربی قبل از "اسرائیل" تمامی گذرگاه ها و مرزها را می بستند. حمایت تسلیحاتی از مبارزان فلسطینی یک خطر قرمز قلمداد می شود و هر کس پای خود را از این خط فراتر بگذارد باید تبعات امنیتی و سیاسی آن را بپذیرد.

این روزها و پس از تشدید بحران میان جنبش های مقاومت اسلامی "حماس" و فتح یا میان دولت و تشکیلات خودگردان فلسطین بیشتر طرف های عربی و آمریکایی و حتی صهیونیستی در جهت ارسال سلاح به یک گروه فلسطینی در جهت حمله به یک گروه دیگر و ضربه زدن به اعضای آن با یکدیگر به رقابت برخاسته اند و هیچ نگرانی از کشته شدن غیرنظامیان در خیابان ها، بازارها و خانه ها ندارند.

مراد از این کمک تسلیحاتی ایجاد فتنه و آشوب در میان مردم فلسطین است و از منظر این کشورها این امر نه تنها جائز است؛ بلکه مورد خواست نیز می باشد؛ چرا که این امر موجب اطمینان خاطر "اسرائیل" می شود و بار سنگین رویارویی را از شانه آن بر می دارد و به اختلافات میان گروه های فلسطینی عمق بیشتری می بخشد و موجب بروز جنگ داخلی می شود امری که باعث می گردد تا مقاومت نتواند با همان توان و تکاپوی سابق خود به راه خود ادامه دهد.

ای کاش عرب هایی که اکنون به غیرت آمده اند و برای تشکیلات خودگردان فلسطین سلاح می فرستند در دروه نبرد شدید میان گروه های سازمان آزادی بخش فلسطین و "اسرائیل" به غیرت می آمدند و سلاح در اختیار این گروه ها قرار می دادند، ای کاش مرزها برای ارسال اسلحه باز می ماند تا تمامی گروه های مبارز فلسطینی به سلاح مجهز می شدند تا معادله تغییر می کرد و شیوه مبارزه دگرگون می شد و غزه و کرانه باختری و هر وجب از خاک فلسطین به گورستانی برای جنگ افروزان و اشغالگران مبدل می شد.

مبارزان فلسطینی در گذشته تونل هایی را در زیر زمین حفر می کردند و گروه های شهادت طلب به منظور رساندن سلاح یا مهمات به مجاهدان فلسطینی یا تشکیلات خودگردان فلسطین دست به تحرکاتی می زدند و سرویس های اطلاعاتی نیز تمامی تلاش خود بر شناسایی و بازداشت مبارزانی که به طور مخفیانه وارد مناطقی یهودی نشین در "اسرائیل" می شدند یا گروهی که این سلاح ها را به رزمندگان فلسطینی می رساند یا به هر نحویی در این فرآیند نقش آفرینی می کرد متمرکز کرده بودند.

اما اکنون ضوابط به کلی دستخوش تغییر گشته است. ارسال سلاح به داخل فلسطین که آتش فتنه را در اراضی اشغالی برخواهد افروخت بنا بر تصمیم کشورهای عربی و بین المللی امری جائز است این کشورها از آن حمایت می کند و "اسرائیل" نیز بر آن نظارت دارد. تمامی مرزها به روی این سلاح ها باز است، اما عکس این موضوع نه تنها درست نیست، بلکه مجازات نیز دارد؟؟ توافقنامه ها و قوانین بین المللی به خاطر آن مجازات می شود. ای عرب ها ننگ به نیرنگ تان که کشت و کشتار را در میان مردم فلسطین ترویج می دهند، اما ای کاش به جای این کارها سلاح بازدارنده و آزاد سازی را به دست مبارزان فلسطینی می رسانیدید.

منبع روزنامه "الوطن" چاپ قطر

 


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 5:55 عصر | نظرات دیگران()

راهنمای مسجد مبارک الاقصی

http://www.palestine-persian.info/masjed-ol-aghsa-mobarak/mataleb/masjed4.html


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 5:45 عصر | نظرات دیگران()

تظاهرات گسترده مردم ترکیه در محکومیت سفر اولمرت به این کشور

مرکز اطلاع رسانی رسانی فلسطین

هزاران تن از ترک های ساکن شهر استانبول به نشانه محکوم کردن سفر "ایهود اولمرت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آنکارا ـ پایتخت ترکیه ـ تظاهرات گسترده ای را به راه انداختند و خواستار استعفای او شدند.

 شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین حفاری های این رژیم در اطراف مسجد الاقصی را نیز محکوم کردند.

اولمرت عصر دیروز چهارشنبه وارد آنکار شد و قرار است در جریان این سفر دو روزه خود با مقامات ترکیه از جمله "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر و "احمد نجدت سیزر" رئیس جمهور این کشور دیدار و با آنان پیرامون اوضاع خاورمیانه و برنامه هسته ای ایران مذاکره کند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران حاضر در داخل هواپیما تاکید کرد که ترکیه در منطقه نقش عمده ای را ایفا می کند و ترکیه یک دولت اسلامی مهمی به شمار می رود و می تواند یک پل ارتباطی مهمی با کشورهای عربی باشد.


 نوشته شده توسط بچه مسجدی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 5:38 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
درباره خودم

مسجد
مدیر وبلاگ : بچه مسجدی[50]
نویسندگان وبلاگ :
بچه مسجدی 2[26]
بچه مسجدی 3[10]
بچه مسجدی 4[0]

بسم الله الرحمن الرحیم چون النجات فی الصدق، پس صاف و پوست کنده میگیم که ما یه عده بچه مسلمونیم که احساس کردیم وظیفه داریم در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان بایستیم و به شیوه های عصر جدید حرف حق خودمون رو بیان کنیم. بنا براین این وبلاگ حاصل کار گروهی از دوستان هستش که ان شاءالله بتونه مسئولیت خودش رو در عرصه خبررسانی سالم به بقیه افراد به خوبی انجام بده.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 73440
جستجو در صفحه

خبر نامه